Velstandspartiet - Jorden Frihed Kundskab

Politi-svar plus det løse

- af Lene Bang

---------- Forwarded message ---------
Fra: <PAN017@politi.dk>
Date: tirs. 30. maj 2023 kl. 08.28
Subject: Deres henvendelse til Københavns Politi vedr. brug af mundbind vore journalnr. 0100-60190-00551-23

PolitiTil Lene Bang Lyngby.

Københavns Politi har modtaget deres mail af 20. Maj 2023.

Til deres orientering anbefaler sundhedsstyrelsen, at der benyttes mundbind hvis isolation skal brydes eller ved PCR test.

Der kan ikke foretages civil anholdelse af personer der benytter mundbind.

De er velkommen til at kontakte undertegnede på tlf. 51 28 75 38.

Skulle de ikke have rettet henvendelse inden for en periode af 14 dage, vil deres henvendelse blive henlagt på det foreliggende.

Med venlig hilsen
Peter Andreasen, Specialkonsulent

Juridisk administrativ Afdeling
Sektion 1, Politigården, 1567 København V
Mobil: +45 5128 7538 | E-mail: pan017@politi.dk | Web: www.politi.dk/koebenhav

-------

Kære Peter Andreasen,

Tak for dit tilbud om en personlig samtale, men jeg skriver hellere, for så kan jeg også vedhæfte links.

Jeg ved godt, at jeg er oppe imod stærke kræfter, når jeg forsøger at trænge igennem med fornuftsbaserede spørgsmål. Vi skal nu åbenbart vænne os til, at der kan herske to modsatrettede retstilstande på samme tid som i Orwells 1984. Først skulle man acceptere et forbud mod masker, for at genere nogle meget få muslimske damer, som gik med niqab. Så skulle vi lige pludselig alle sammen tvinges til at gå med noget, der ligner, trods den lov.

WHOEnhver kan sige sig selv, at det er usundt at indånde sin egen udåndingsluft, og jeg vedhæfter nogle links, hvor du kan se problematikken. Indtil du er erstattet af AI, er du naturligvis ansat til at forsvare den til enhver tid siddende regering, som netop er i gang med at overgive vores suverænitet til World Health Organization hvis generalsekretær, Tedros Adhanom Ghebreyesus, er under mistanke for folkemord.

Det vil så være politiets pligt, at forsvare WHO´s direktiver om abort helt op til 9. måned, at små børn skal have et sexliv og sexualundervisning af gud ved hvilken ”lærer” i skolen, uden at forældrene har ret til at blande sig i ”undervisningen”, at man kan erklære en pandemi eller mistanken om en pandemi og gennemføre tvangsvaccination. Vi er allerede langt i regeringens overvejelser om, at små børn skal kunne skifte køn, hvis de selv! giver tilladelse. Samtidig skal politiet nu også bruge tid på at anholde bankospillere og folk, der kører veteranbil.

Den ene skrækhistorie, som skal begrænse vores frihed, afløser den anden: En meget, meget farlig sygdom, som vi alle skal ”vaccineres” imod, Krig og ballade i udlandet, som skal have alle vores penge og mere til, og nu klimaet, som skal bruges til at plyndre os for vores bevægelsesfrihed og ”opgradere” vores huse, så de bliver ”klimavenlige”(men som vi ikke får råd til at bo i og ikke kan sælge). Disse ”sandheder” kan man ikke diskutere i den statsejede propagandapresse, derfor er der ingen diskussion. Vores ytringsfrihed er for længst en saga blot, og vores land er blevet et diktatur.

Hvis man ikke ønsker at leve i sådan et samfund, og italesætter problematikken, bliver man mistænkeliggjort og udskammet i medierne. Jeg kender mange, som bare bøjer nakken af frygt for repressalier. Jeg har børn og børnebørn, som jeg ønsker skal leve i et frit og ordentligt samfund. Derfor er jeg meget følsom overfor direktiver, som ikke giver nogen mening, men som kører lige efter Klaus Schwabs agenda 2030, You will own nothing and be happy.

Lene BangPolitiet er i en svær position, for hvor langt vil man gå, når regeringens og folkets interesser går i forskellige retninger. Jeg håber, du vil begynde at tænke over disse ting, for det handler jo også om din frihed til selv at vælge medicinsk behandling, til fri bevægelighed, til privatliv og privat ejendom.

Med venlig hilsen
Lene Bang

Links om Masker

Sundhedsstyrelsen anbefalede IKKE masker:
https://www.youtube.com/watch?v=W2pK8qUmndU

Flyer om masker:
https://jfk21.dk/assets/files/20210219JFKFlyerMaskeV06.pdf

Hvordan masker SKADER vores helbred:
https://expose-news.com/2022/07/14/consequences-prolonged-mask...

Hvordan masker FREMMER lungecancer:
https://science.news/2021-01-15-long-term-mask-use-breeds-microbes...

Masker skader og er ineffektive:
https://brownstone.org/articles/more-than-150-comparative-studies-and...

Hvordan sygeplejersker oplever gener af mundbind UDEN at arbejdstilsynet griber ind:
https://sundhedspolitisktidsskrift.dk/nyheder/4204-undersogelse-hver-femte...

Hvad er det lige, Bill Gates står og indrømmer......!!!!!??????
https://www.facebook.com/ThomasSoltau.dk/posts/pfbid02KXppm1es66...

En kritisk gennemgang af Sundhedsstyrelsens brochure om mundbind giver ikke ligefrem den store evidens for fornuften af dette kæmpemæssige tiltag:
https://www.sst.dk/-/media/Udgivelser/2022/Corona/Mundbind/Brug-af...

Virkelig ulækre bakterier i masker:
https://steigan.no/2022/07/kolonier-av-bakterier-og-sopp-samler-seg...

Videnskab.dk
https://videnskab.dk/krop-sundhed/ro-paa-derfor-er-det-vildt-overdrevet...

Uacceptabelt høje niveauer af CO2 i børns masker:
https://steigan.no/2021/07/forskning-bruk-av-masker-gir-barn-uaksept....

Syv grunde til ikke at bære masker:
https://worldcouncilforhealth.org/resources/end-mask-mandates

Syge børn betaler for masketvangen i Tyskland:
https://www.berlingske.dk/europa/de-holdt-staedigt-fast-i-mundbindet-nu...

Støt demokratiet med en VælgerErklæring til
VelstandsPartiet - Jorden Frihed Kundskab

Medlemskab
Standard: 300,- kr. pr. halvår eller 50,- pr. måned.
Minimum: 150,- kr. pr. halvår eller 25,- pr. måned (studerende, arbejdsløse og pensionister m.fl.).

Donation - VelstandsPartiet
Beløbets størrelse kan man selv bestemme.
Vælg mellem diverse overførselsmuligheder

Donation - Vakstidende
Beløbets størrelse kan man selv bestemme.
Vælg mellem diverse overførselsmuligheder

Ønskes hjælp til at afgive en vælgererklæring så kontakt gerne Kristian Larsen - bestyrelsen,
mob: +45 55219923, email: kristian.larsen@jfk21.dk
eller se vores vejledning

Hovedkontor
Nørre Allé 22A, 1.sal